Skoči na vsebino

PROMOCIJA LOKALNE HRANE

 

 

Klikni na sliko za ogled filma

 

Ministrstvo je v okviru kampanje za povečanje potrošnje lokalne hrane izvedlo več projektov promocije. Zavedamo se namreč, da je proizvodnja hrane ena najbolj strateško pomembnih področij v državi. Zato smo z delom promocijskih aktivnosti želeli izkazati spoštovanje do dela vseh kmetovalcev in živilsko predelovalne industrije v Sloveniji.

 

Zahvala MKO pridelovalcem, ŽPI in potrošnikom (.pdf)

 

Začenja se TV in radijska kampanja »Bodite pozorni na lokalno poreklo«

 

Na TV in radiju smo začeli izvajati enomesečno oglaševalsko kampanjo »Bodite pozorni na lokalno poreklo«, ki je odziv na ruski embargo na uvoz hrane iz EU. Kampanja je nadgradnja že poznane kampanje iz leta 2013, namenjene povečevanju zaupanja slovenskih potrošnikov v lokalno hrano.

 
Z nadgradnjo lanskih sporočil želi MKGP povečati zaupanje slovenskih potrošnikov v slovensko hrano in jih spomniti na širšo družbeno korist, ki jo ima kupovanje lokalne hrane na obstoj lokalnega kmetijstva in živilskopredelovalne industrije, na ohranjanje lokalnih delovnih mest in dolgoročen razvoj slovenskega gospodarstva. Kampanja bo opozarjala potrošnike na pomen preverjanja porekla pri nakupu hrane. 

 
V že prepoznavni podobi kampanje »Lokalna kakovost« so uporabljeni konkretni, oprijemljivi podatki in dejstva.

 

Sporočila kampanje so naslednja:

  • Pridelava in predelava hrane v Sloveniji zaposluje 90.700 ljudi. Ohranimo ta delovna mesta in podprimo našo kakovost. Bodimo pozorni na lokalno poreklo (radijski oglas, TV oglas).
  • V Sloveniji pojemo 35% manj sadja in zelenjave kot priporoča Svetovna zdravstvena organizacija. Pojejmo jabolko več. Uživajmo lokalno kakovost. Bodimo pozorni na lokalno poreklo. (radijski oglas, TV oglas)
  • V Slovenijo letno uvozimo za 1,9 milijarde evrov hrane. Kupujmo raje lokalno kakovost. Bodimo pozorni na lokalno poreklo (radijski oglas, TV oglas).                                                    

 
Kampanja bo potekala od 23. 9. 2014 – 19. 10. 2014 na POP TV, na Planet TV in na Valu 2012.

 

 

 

 

Sveža hrana iz vaše bližine

 

V skrbi za slovenskega potrošnika, ki si zasluži le najboljšo hrano, smo v drugem delu promocijskih aktivnosti pod sloganom »Sveža hrana iz vaše bližine« želeli povečati zavedanje, da lokalna hrana zaradi kratkih ali ničelnih prevoznih poti ostaja sveža, s tem pa kakovostnejša in bolj okusna. Posledično pa z zmanjševanjem transporta varujemo tudi naše okolje.

 

Za ta namen so bili izdelani:

 

 

Povezani smo z dobrotami naše dežele

 

Pod sloganom »Povezani smo z dobrotami naše dežele« smo v TV spotu (.mpg) in v tiskanih oglasih sporočali, da smo med seboj povezani tako kmetje, živilsko predelovalna industrija kot tudi potrošniki, saj nas kmet in prehrambena industrija nesebično oskrbujeta s hrano. Slovenski kmet zagotavlja kakovostne surovine predelovalni industriji, poleg tega je hrana in surovina, ki jo dobimo od slovenskega kmeta kakovostna, proizvedena na naraven in okolju prijazen način, njena proizvodnja pa v skrbi za potrošnika preko sistema zagotavljanja varne hrane zelo kontrolirana. Tudi družbeni vidik proizvodnje hrane ni zanemarljiv, saj se z ohranjanjem proizvodnje ohranja poseljenost podeželja, njegova obdelanost, in obenem skrb za kulturno krajino. Kmet in živilsko predelovalna industrija sta tudi generatorja novih delovnih mest in tržnih proizvodov, s tem pa tudi prispevata k zagotavljanju bolj stabilnega socialnega položaja prebivalcev Slovenije. In nenazadnje se na ta način prenaša tradicija pridelave in priprave hrane, tradicionalni slovenski načini priprave pa bogatijo tudi okuse tržnih produktov, ki jih razvijajo v prehrambeni  industriji.

 

S promocijskimi aktivnostmi smo želeli vzbuditi občutek pripadnosti tej povezanosti, občutek, da je vsak od nas tudi del te povezave in posledično povečati zaupanje v slovensko proizvodnjo hrane in izdelke oz. kmetijstvo in živilsko predelovalno industrijo.

 

Slovenski zaščiteni kmetijski pridelki in živila

Publikacija Slovenski zaščiteni kmetijski pridelki in živila (2014) (.pdf) 

 

 

Zakon o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov

Povezava na zakon