Skoči na vsebino

Vsebino spletnega mesta selimo na osrednje spletno mesto državne uprave www.gov.si, ki je bilo objavljeno 1. julija 2019.
Vse naše novejše objave najdete na www.gov.si.

NOVICA

Strateška konferenca o trgovini

Ljubljana, 24. 10. 2013 – Minister za kmetijstvo in okolje mag. Dejan Židan se je včeraj na Brdu pri Kranju udeležil 7. Strateške konference o trgovini z naslovom »Kako tehnologija spreminja kupca in trgovca?«, ki jo je organizirala Trgovinska zbornica Slovenije v sodelovanju z Ekonomsko fakulteto Univerze v Ljubljani. V uvodnem nagovoru je izpostavil pomen odprave sive ekonomije ter opozoril na bližajoči se dan slovenske hrane, ki bo tretji petek v novembru.

Tokratna konferenca je bila namenjena tehnološkemu napredku in njegovim spremljajočim procesom, ki pomembno spreminjajo kupca in trgovca. Minister Židan je v uvodnem nagovoru izpostavil sivo ekonomijo, ki je je v Sloveniji po nekaterih ocenah med 8 in 10 milijard evrov, država pa se je s sistematičnim pristopom lotila reševanja tega družbenega problema, ki je v veliki meri moralno-etični problem. Mag. Židan je tudi spomnil na dan slovenske hrane, ki bo letos 15. novembra, obeležili pa ga bomo z že znanim Tradicionalnim slovenskim zajtrkom po šolah in vrtcih. Zato je minister vse pozval, naj se na ta dan zavedajo pomena hrane iz lokalne bližine in naj ta dan to tudi iščejo pri svojih trgovcih. Še pred začetkom konference pa se je minister ločeno srečal s predstavniki Trgovinske zbornice Slovenije in Ekonomske fakultete ter jim predstavil aktualne teme, projekte in druge prednostne naloge na Ministrstvu za kmetijstvo in okolje.


7. strateška konferenca o trgovini, ki se je je udeležilo več kot 350 udeležencev, je  bila namenjena najnovejšim razvojnim smernicam v tehnologiji, ki pomembno spreminjajo tako kupca kot trgovca. Predsednica Trgovinske zbornice Slovenije Mariča Lah je po konferenci poudarila, da je celovito obvladovanje procesov v trgovini in logistiki za uspeh na trgu ključnega pomena. Podjetja v slovenski trgovini ustvarijo skoraj 35 odstotkov vseh prihodkov od prodaje v celotnem slovenskem gospodarstvu oz. več kot 12 odstotkov v bruto dodani vrednosti.

 

*   *   *