Skoči na vsebino

NOVICA

Zeleni teden zelo živahen – Slovenija navdušuje s predstavitvijo

Berlin, 23. 1. 2018 – Na berlinskem sejmišču se Slovenija predstavlja z razstavnim prostorom, kjer lahko obiskovalci pokušajo slovenske jedi in pijačo, se seznanijo s ponudbo družinskih turističnih kmetij iz vse Slovenije in kupijo čebelarske izdelke ali jutine lončke za zasaditev začimb. Sejem je na polovici, pred razstavljavci je še pet razburljivih in pestrih sejemskih dni.

Sejem Zeleni teden (Grüne Woche) v Berlinu je danes odprt že peti razstavni dan. Na razstavnem prostoru Slovenije lahko obiskovalci, ki so po večini Nemci poskusijo prvovrstno slovensko hrano, pivo, vino in žgane pijače. »Izkazalo se je, da Nemcem zelo dišijo kranjske klobase, pršuti in pivo. To so tudi glavne tri stvari, po katerih obiskovalci razstavnega prostora MKGP največ posegajo.« je povedal Tomaž Sršen, ki skrbi za gostinsko ponudbo na sejmu. »Na razstavnem prostoru imamo sicer vsak dan na voljo tudi jedi na žlico, vrhunska slovenska vina, žgane pijače, pečenice z repo in naravne sladolede Stork, ki so brez glutena, brez laktoze in aditivov. Gostje so zadovoljni.«


Na razstavnem prostoru Slovenije se predstavlja tudi čebelarstvo Šauperl. »Obiskovalcem, ki jih zanima naš med in izdelki iz medu povemo tudi, da je Slovenija čebelarska dežela in da prihajamo iz tiste države, zaradi katere bo cel svet letos 20. maja praznoval svetovni dan čebel; to zanima veliko obiskovalcev in radi jim postrežemo z vsemi podrobnostmi, ki jih zanimajo.« je povedal Tomaž Šauperl iz Čebelarstva Šauperl.


Podjetje Urban planty se s svojim vertikalnim vrtičkom, ki je primeren za vsak dom, na nemškem trgu predstavlja prvič. »Veliko zanimanje vlada med obiskovalci za naše lončke iz jute, ki so idealni za gojenje začimb, rož, ali kakršnihkoli drugih zelenih pridelkov in rastlin doma. S svojim izdelkom testiramo nemški trg, komuniciramo s strankami in smo veseli, da smo lahko del te velike predstavitve Slovenije v Berlinu.« je povedal Anej Sirk iz podjetja Urban Planty.


Sicer se na sejmu v Berlinu predstavlja pet turističnih kmetij iz Slovenije in sicer Marjanca, Grobelnik, Lenar, Visočnik in Korošec.


Za celovito turistično predstavitev in informiranje pa skrbi predstavnica Slovenske turistične organizacije (STO) Andreja Knific, ki ima ves čas sejma polno dela z obiskovalci, ki želijo izvedeti več o Sloveniji kot turistični destinaciji. »Razstavni prostor Slovenije je velik, lep, zelen in privlačen. Obiskovalci se ustavijo pri nas že zaradi tega, ker je v kombinaciji z lesom videti domač in prijeten. Ko pridejo do mene jim dam vse možne informacije o Sloveniji. Letos opažam, da vlada največ zanimanja prav za preživljanje počitnic na turističnih kmetijah v Sloveniji. Nemci imajo radi naravo, oddih na prostem, v pristni, neokrnjeni naravi in turistične kmetije v Sloveniji so idealne za potešitev teh njihovih potreb,« je povedala Andreja.


Sejem v Berlinu bo sicer svoja vrata zaprl v nedeljo, 28. januarja.

 

*   *   *